Beheer
Financieel beheer
Administratieve taken kunnen veel tijd in beslag nemen, vooral als u er niet volledig bekend mee bent. Als vastgoedbeheerder nemen wij de administratieve zaken rondom uw vastgoed uit handen, zowel voor particuliere als zakelijke vastgoedeigenaren.
Voor al uw vastgoed in Nederland kunt u het financieel beheer aan ons uitbesteden. Hierbij ontzorgen wij u met betrekking tot de administratieve aspecten van het pand, zoals het opstellen en innen van huurfacturen, het beheer van huurachterstanden en het doorvoeren van huurverhogingen.
- Verzenden en incasseren van huurfacturen, inclusief financiële afhandeling
- Verzorgen van periodieke administratieve huurafrekeningen
- Uitvoeren van uitgebreid huurdersvooronderzoek
- Bewaking van betalingen en huurachterstanden
- Verzenden van eventuele aanmaningen
- Uitvoeren van betalingen met toestemming van de verhuurder
- Verzorgen van huurverhogingen met schriftelijke kennisgeving
- Administreren en doorberekenen van gemeentelijke belastingen aan de huurder
- Opstellen van huurovereenkomsten
- Verzorgen van overzichtelijke afrekeningen
Technisch beheer
Bij technisch vastgoedbeheer ontzorgen wij u op het gebied van onderhoud van de woning. Dit omvat meer dan alleen het verhelpen van een piepende deur. Vooral bij grotere woongebouwen zijn er veel leveranciers waarvoor servicecontracten moeten worden onderhouden. Technisch beheer omvat zaken als brandveiligheid, onderhoud, facilitair management en energiebeheer.
- Aanspreekpunt voor alle onderhouds- en herstelwerkzaamheden, klachten en storingen
- Uitvoeren van (periodieke) inspecties en opstellen van inspectierapporten
- Aanvragen van offertes, opdrachtverstrekking en controle op de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden
- Vergelijken, afsluiten en onderhouden van servicecontracten met leveranciers
Of mail direct naar beheer@lilithome.nl